نماد اسلام چیست؟ آیا احترام گذاشتن و مقدس شمردن صلیب و نیز به همراه داشتن آن به عنوان یک نماد مقدس، اشکال دارد؟ (روانشناسی/اوتاوا) + صوت (9:10 دقیقه)

سوالات و شبهات

ش (ملبورن – استرالیا): آیا اکنون که مبرهن است پادشاه و شاهزادگان سعودی با درآمد حجاج به لهو و لعب در آمریکا و اروپا پرداخته و به رژیم سفاک صهینونیسم (اسرائیل) کمک می‌کنند، آیا باز هم حج یا زیارت خانه‌ی ‌خدا واجب و لازم است و کمک غیر مستقیم به آنها نیست؟!
ش (تهران): مدتی مدیدی است که موضوع «موفقیت» در اذهان عمومی مطرح شده و به غیر از کلاس‌های متعدد، رسانه‌ها نیز بسیار به آن می‌پردازند و فیلم‌های مستندی نیز به نمایش درآمده است. اغلب آموزه‌ها بر دو محور احساسات و باور تکیه دارد و محتوای مباحث ایرانی و خارجی نیز مشابه است. آیا این مباحث به لحاظ آموزه‌های دینی نیز مورد قبول است؟
ش (تهران): اخیراً جنگ واژه‌ها و اسم‌های اسلامی را به راه انداخته‌اند و اسم‌هایی که به تبرک اسلامی بودن بر اولاد خود می‌گذاریم را به بدترین معانی ترجمه می‌کنند. می‌گویند غلام یعنی پسر بچه‌ای که ... و حیدر، کلثوم، جعفر ... در نهایت کلبعلی و کلبحسین معانی بسیار زشتی دارند! قلب ما به درد آمده، پاسخ چیست؟